Wednesday 31 May 2017

KETIKA AZAZIL BERPUTUS ASA BY HADI FAYYADH

Related image


Assalamualaikum!  Familiar dengan tajuk dan cover buku tu? Ya. Itulah buku yang menjadi sebutan masyarakat hari ni. Aku sendiri dah baca dan mendalami buku ni. Kulit buku tu memang gempak dan yang paling penting isi buku tu 'tip-top'. Betul. Nak tahu sinopsis?? 

Ok. Ceritanya fasal seorang ateis yang buat kajian tentang 11 bintang yang diramalkan akan sejajar. Tapi, lain pula yang jadi sehingga orang ateis ni berubah pegangan. Dia hidup di zaman kebangkitan dajal. Berlakulah perkara-perkara yang mengejutkan lagi mendebarkan. Nak tahu lebih lanjut?? Beli dan bacalah sendiri!!

Nak tahu tak? Hari tu penulis buku ni, Hadi Fayyadh ada datang ke maktab saya dan beliau buat 'kembara barzakh'. Ya..Syahsu malam tu even senakal-nakal student pun boleh cair hati sebab teringat mati. Malah, beliau ada tunjuk trailer Ketika Azazil Berputus Asa. Sejak beliau datang, saya bersemangat nak cari buku ni. Alhamdulillah akhirnya jumpa juga kat Popular.

Btw..gambar tu saya pinjam dari Mr Google Images..^____^


Selamat membeli dan membaca.:D

KEEP YOUR LIFE ALIVE!

Salam blogger, eha ehut.


4 comments:

  1. MasyaAllah. Blog yang menarik. Kalerful lah katakan. Ni ke yang dikatakan 'blog saya tak sehebat mana'? .. InshaaAllah selagi mendatangkan kebaikan, selamanya hebat. Semoga berjaya !

    ReplyDelete
    Replies
    1. dan ya saya student Mrsm n kita sebenarnya friends kat facebook

      Delete
  2. Alhamdulillah terima kasih..^___^ cuma ada byk lagi kena improve..

    ReplyDelete