Monday 25 November 2013

ICE ROOM @ NILAI SQUARE, NILAI


    Assalamualaikum! Ramai pernah dengar tentang COOL BLOG, EACH A CUP dan lain-lain kan? Okay, pada malam ni saya nak bagitahu satu lagi tempat menarik iaitu.... ICE ROOM yang terletak di Nilai Square, Nilai. So, bagi yang tak pernah datang sini dipersilakan... Ice-cream dia sedap! Hari tu saya try ice-cream bluberry (abang saya punya), peanut ice-cream (kakak saya punya) and satu lagi tak ingat. Kalau nak order bukan waiter yang datang tapi kat setiap meja adqa disediakan kertas and pensel. Lepas dah tulis ada kod-kod ice-cream tu, bagilah kat waiter tu.
Image result for ICE ROOM NILAI
   Bukan sahaja ice-cream yang ada tapi makanan pun ada jugak cuma haritu saya makan ice-cream je. Okay, that's all for tonight (maybe). Bye... Good night.. :)

Salam blogger, eha ehut.

   

No comments:

Post a Comment