Tuesday 15 March 2016

PADA SUATU PETANG~~~




                                                                    BORINGLA CUTI NI~~

 Pernah buat statement kat atas tu?? Kalau pernah..cuba buka Quran and baca. Aku berani jamin 400% korang tak akan boring dah..^^

  Assalamualaikum! Huhu..aku yakin lagi pasti mostly orang yang baca post ni pernah buat statement di atas. Zaman sekarang kan, kalau boring je capai smartphone-twitter/FB/insta/wechat/line/whatsapp, laptop, novel...Apa lagi yang aku tak sebut.hah..Semuanya agak merosakkan mata and tulang sebab stay dalam posisi yang sama dalam masa yang sangat laaaaaaama. Yup. Tak tipu. Ada orang sakit tulang belakang sebab menghadap smartphone like 24/7.  Tapi ada yang jenis best sikit,kalau boring diorang...

Related image

                                                                         MAKAN!!!

Agaknya sebab tu la rakyat Malaysia banyak menghidap penyakit obesiti sebab asal boring je makan, asal makan je boring..BETUL TAK...Hurmm..To be honest, petang ni aku tak ada topik khusus untuk dibincangkan. So, aku main tulis je apa yang terlintas. And btw, sebenarnya apa yang kita tulis dari hati tu lebih ikhlas and lebih menusuk kalbu orang yang baca. Tak percaya?? It's up to you..


Ouh..aku tahu yang korang tak akan dapat banyak sangat manfaat melalui post kali ni..Maaf sangat-sangat sebab ilham petang ni tak kesampaian. Berdasarkan sejarah (konon je..) jokes/punchline yang aku buat waktu petang seriously..SEMUA TAK JADI!!  Okay..tu just perkongsian je..

Okay.aku rasa makin banyak aku tulis makin tak berfaedah post ni. So, I end it here...Bye...:)

KEEP YOUR LIFE ALIVE!

Salam blogger, eha ehut.

No comments:

Post a Comment