Friday 8 July 2016

RAYA ALLS~~



  Assalamuaaikum! Selamat Hari Raya korang!!!!!!!~~Okay..hari ni ke-3 raya. Aku rasa raya.tahun ni 'BOLEH LA'  -__-  Every year is the same thing so ya..But.aku harap next year aku still dapat rasa nikmat Ramadhan..

  Soo...tema raya aku tahun ni adalah....

                                                               DRUM ROLL PLEASE

                              

                                                           

Surely warna kat atas.tu la..Buat-buat tak faham pula..

                                         

Time ni la juga ramai yang 'pulang' ke kampung facebook dan instagram..Kenapa?? Aku tengok ada kawan aku yang berzaman tak online kat social media..Tiba-tiba, time raya gambar dia ada..Lepas habis raya..Dia terus 'lenyap' balik. Kena tunggu raya seterusnya baru dia online balik kot~~Alah..aku tahu korang pun buat macam tu kan??


                              okaylah..that's all..Bubbay...Selamat Hari Raya Alls...

KEEP YOUR LIFE ALIVE!

Salam blogger, eha ehut.


No comments:

Post a Comment