Thursday 15 September 2016

CUTI=CUT_I



 Assalamualaikum! Hah..~~mesti ramai yang tak faham maksud tajuk post ni kan..Maksudnya CUTI ni bersamaan dengan CUT I/CUT ME. Tak faham lagi? Okay..Bagi aku cuti kali ni macam MEMOTONG AKU. Lebih kurang lah..Atau lebih tepat lagi, cuti ni aku terpaksa 'DIKORBANKAN'.


Image result for gunting


Sejujurnya cuti kali ni sangat..
Related image

Yup..PADAT macam gambar kat atas tu

Lusa atau Ahad ni dah balik~~Btw, korang doakan aku tau sebab seminggu lepas cuti aku ada peperiksaan selaras 2. Doakan eha ehut dapat buat exam dalam keadaan yang terbaik dan dapat keputusan yang terbaik juga..^___^


                                             Image result for buku bertimbun

Jadi, aku rasa moral value yang aku dapat ialah kita WAJIB manfaatkan masa yang ada. Sebab kadang-kadang masa lapang yang kita rasa sangat 'BORING' tu la masa free yang kita ada. Jangan jadi macam aku. Cuti nak dekat habis tapi homework still 'menziarah'.
                                      
Ini pun pengajaran untuk korang juga okay?? That's all..Bye..:)

KEEP YOUR LIFE ALIVE!


Salam blogger, eha ehut.

No comments:

Post a Comment