Sunday 15 November 2015

HELPLESS (SAJAK)

Image result for drowning



Assalamualaikum! Hari ni sajak je ok?? By the way, aku dah tukar lagu-lagu kat blog ni..Alhamdulllah..Lagu-lagunya lagi best and mostly terbaru. Ada juga lagu OST Kau Aku Kita. Alright..enjoy...

HELPLESS

A pen is my mouth
Paper is my friend
My words are my soul
They are part of me

I have created my world
I have created my people
I am happier than ever
that I do not realize
I have killed my reality

I am in my fantasy
Trapped in my own world
I am still dreaming
On the bed,sleeping
I will never wake up
I am helpless

Sebenarnya poem kat atas ni tentang aku yang dulu. Dulu aku terlalu taksub dengan komputer,blog,sajak,buku sampai aku lupa family aku. Well..maklumlah..Aku kan baru berjinak-jinak mencari identiti so semangatnya terlebih sikit.Hehe..Tapi ingat ye my friends..Cari hobi tak salah tapi jangan terlalu obses macam aku. Bahagikan masa korang antara family, personal and kawan-kawan..Oh ya!! Jangan lupa Allah!! Okay..

   Alhamdulillah sekarang I am a better person. Aku dah tahu cara nak manage masa dengan lebih teratur. I wish you guys good luck and Happy Holiday!! Bye..See ya...:)

Salam blogger, eha ehut.

No comments:

Post a Comment