Thursday 19 November 2015

IZINKAN AKU MERENUNG MASA(SAJAK)

Related image



    Assalamualaikum! Hari ni sajak je ok?? Ni kiranya zaman kegemilangan aku dulu. Enjoy..

IZINKAN AKU MERENUNG MASA

Izinkan aku merenung masa
mengimbau kembali kenangan lama
saat indah memori terpateri
kini terhakis dimamah zaman

Izinkan aku merenung masa
saat aku berada di puncak dunia
saat egoku dijulang tinggi
kepada semua ku lemparkan pandangan hina

Izinkan aku merenung masa
runtuh sudah empayar egoku
semakin dilupai
tidak lagi dihormati
jauh sekali digeruni
aku melutut sayu
mengenangkan nasib yang dibuang orang

Izinkan aku merenung masa
sudah ku tutup cerita lama
akan ku kembali dengan harapan yang tinggi
ingin aku menjadi mentari 
yang cahaya gemilangnya
menyinari seantero dunia
aku tampil sederhana buat sementara waktu
menunggu masa merealisasikan agenda

Okay..That's all..Hope you guys will love it. I underestimate people IN THE PAST...Well..I'm a better person now. Doakan result final exam aku ok?? Semoga eha ehut dapat pointer 3.8 above..Amin ramai-ramai...Hehe..Bye...:)

 Salam blogger, eha ehut.







No comments:

Post a Comment