Thursday 5 May 2016

KECEWA BIARLAH SEMENTARA~~~



Assalamualaikum! Result exam baru keluar dan result aku kurang memuaskan daripada exam sebelum ni. Exam final minggu depan. Doakan eha ehut berjaya jawab semua soalan dengan senang dan dapat result pointer yang TERBAIK!! OK??? Btw, aku agak down sikit la sebab tak pernah dapat result macam tu. 

Tapi bak kata kawan aku, 'AT LEAST LEPAS POINTER--' Yup.. Duduk kat MRSM ni korang kena tahu cara nak survive. Salah satu benda yang korang kena survive kat siniialah JAGA POINTER..Yup.. Tapi whatever it is, aku bersyukur sebab Allah bagi ujian ni supaya aku lebih semangat and up untuk exam yang seterusnya. 

So, kalau korang rasa DOWN, JOM LA SAMA-SAMA KITA UP!! Yalah..kata orang beriman..Mesti ada ujian. Betul tak??

 SELAIN DARIPADA RESULT EXAM YANG KURANG MEMUASKAN,
AKU FRUST, STRESS SAMPAI TERGOLEK BILA...


                   
                                     
TAK DAPAT UPDATE BLOG!!!

Haha..Honestly..Rasa gian nak update benda baru kat blog ni. But sorry sebab recently aku busy. Lagipun latihan memanah untuk tournament tahun depan dah start..So agak penat la. Tapi tak apa, selagi Allah izinkan, aku still akan update post baru kat blog ni. Jadi korang tak payah risau~~

                                  

Cakap fasal exam tadi, aku YAKIN yang Allah nak aku buat yang terbaik je kat masa depan. lagipun banyak juga careless mistake. So, korang time exam jawab la betul-betul, OK?? Check je exam paper tu walaupun dah muak tengok. Hehe...Biar muak time tu, jangan muak time result dah keluar..Betul tak??

              
KEEP SMILING GUYS!

Hey.. lagipun, sometimes bila korang risau sangat, bahaya untuk kesihatan sebab tekanan mental yang melampau. TAK BAGUS--- You better enjoy your life. As I always say...

KEEP YOUR LIFE ALIVE!

Salam blogger, eha ehut.

No comments:

Post a Comment