Saturday 28 September 2013

FIRST DAY @ BTPN PERAK


 27  SEPTEMBER  2013 (ISNIN)


 Dari Seri Iskandar ke Ipoh. Sampai di BTPN Perak lebih kurang pukul 2 lebih. Lps dpt bilik & angkat beg, mak dan ayah saya pun balik. Kemudian kami (saya, Madihah, Cikgu Norhayati & Cikgu Aishah) mkn tgh hari di restoran Ala Rempah. Lepas tu, mereka pun balik.


    Pukul 4 ptg sampai 5 lebih taklimat tentang perjalanan program. Lps taklimat dpt nombor giliran pertandingan. Habis taklimat balik bilik dan rehat. Waktu Maghrib turun ke surau untuk solat berjemaah. Lps solat mkn sambil berkenalan dgn org lain. Habis mkn, ada slot 1 oleh Cikgu Aziz.


 Gelak tawa kami bergema di setiap sudut bilik Waja Bestari  sbb Cikgu Aziz banyak buat lawak. Slot 1 mula pukul 8.30 - 10.45 mlm lebih kurang. Slot ini bertajuk ICEBREAKING DAN KEPIMPINAN. Kemudian pihak urusetia beri tajuk individu untuk hari Rabu nanti. Minum mlm kemudian saya dan Madihah (roomate saya) balik ke bilik kami yg bernombor 211 di tingkat dua. Selepas selesai menunaikan solat Isyak, kami pun tidur untuk mendapatkan rehat yg  secukupnya untuk hari esok iaitu penilaian kumpulan. Bersambung... :)

Salam blogger, eha ehut.

No comments:

Post a Comment