Thursday 20 November 2014

SYUKUR



        Assalamuaalaikum! Aku berasa sangat bersyukur sebab masih bernyawa hari ni. Ada orang yang nyawanya diambil ketika sedang lena, berhibur dan sebagainya. Hari ni merupakan hari terakhir sekolah.

Related image

 Sedih untuk meninggalkan zaman sekolah rendah yang menyimpan beribu kenangan manis. Tapi saya BERSYUKUR sebab dikurniakan sahabat-sahabat yang baik dan selalu memahami saya. Kami bergelak ketawa bersama,rehat bersama,kecewa bersama..err semua bersamalah kot..hehe. 

      Selepas ini kami bakal bergelar pelajar sekolah menengah. Aku juga BERSYUKUR sebab pada hari anugerah kecemerlangan sekolah aku telah berjaya merangkul Tempat pertama berserta matapelajaran terbaik(B.Inggeris, B.Arab, PI, SC dan Jawi). Tokoh akademik dan gelaran Tokoh Murid juga disapu..Hehe..


 Tapi semua gelaran ini hanya dunia sahaja. Alangkah indahnya kalau aku mendapat 'gelaran dan tempat' yang baik di akhirat sana. Jadi sekali lagi aku bersyukur kepada Allah kerana aku tak terlalu asyik dengan gelaran sementara ni. 

Image result for grateful face

     Aku BERSYUKUR sebab akhir tahun ni saya akan bercuti di Aussie..!! Alhamdulillah..Thank you Allah!!...:)


Salam blogger, eha ehut.

No comments:

Post a Comment