Sunday 11 January 2015

AUSTRALIA KU #2




    Assalamualaikum! Seterusnya kami pergi ke Movie World milik Warner Bros. Kat sini memang thrill semacam sebab ada banyak rides! Saya yang gayat ni relakan jiwa sebab tak tahu bila lagi nak jejakkan kaki ke sini. Lagipun,cousins saya memang bersemangat betul. Pertama sekali tengok Stunt Drivers 2 Hollywood. Memang amazing stunts yang ditunjukkan. Lepas tu ada seorang pengarah nama dia Morgan Ross datang. Orang lain sibuk dengan 'OMG' dan lain-lain. Saya pula blur je..hehe.

Image result for director morgan ross

   Lepas tu,nak warm up naiklah Scooby-Doo Spooky Coaster. Mula-mula memang jerit habislah. Tapi lepas 3 kali naik rasa benda tu slow sangat. Ops! Jangan terkejut! Orang yang gayat ni yang banyak naik ye..

                                  Related image
                                                          
                                     


Yang paling saya suka waktu parade sebab ada Looney Tunes,Batman,Cat Woman dan macam-macam lagi. memang havoc la waktu tu. tak cukup dengan tu saya naik Batman Ride pula. Cousin dah tutup mata je.
                                 
                                   Image result for movie world gold coast parade

                                  Related image

Itulah dia Movie World,Gold Coast. Nanti saya post lagi ye..Btw,doakan saya dapat tawaran ke form 1 MRSM. Result dia 15/1/2015 (Khamis)..:)

Salam blogger, eha ehut.

                                                               

No comments:

Post a Comment