Monday 19 January 2015

PERUBAHAN



   Assalamualaikum! Dalam masa 2 hari saya akan masuk sekolah asrama.  Tapi bila dah habis sekolah ni rasa sayu sangat. Yalah memang kawan tu datang dan pergi tapi kenangan indah tak akan sama dengan kawan rendah tak akan sama dengan kawan sekolah menengah. Teringat yang kitaorang ber-4 geng yang pendiam. Macam kena gam je. Kalau buat group tu lah kawannya. Bukan tak kawan dengan orang lain,cuma itulah kawan yang sekepala.

Related image

   Tapi sekarang kami pun dah form 1. Semua berpecah ke sekolah lain. tapi saya dengan lagi seorang sahabat panggil dia Q lah..Dia mungkin sama dengan saya. Sebelum cuti sekolah tahun lepas,kami janji tak akan lupa sesama sendiri dalam masa 5 tahun dalam alam sekolah menengah ni. Teringat saya kat lagu sahabat nyanyian Pita Hati 

'Jika sahabat sejati meninggalakan dirimu, usah bersedih kerna dia pasti akan kembali'

Image result for friends forever

   Saya doa sangat dapat jumpa dengan mereka lagi. Kalau ada rezeki,insyaallah. saya pula jenis setia. Saya tak akan lupa kawan-kawan baik saya. Sebab bila masuk pertandingan,dioranglah yang selalu support saya. Selalu juga buat bro-fist heheh..

   Saya rasa that's all kot. saya harap korang pun tak lupa kawan ye..:)


Salam blogger, eha ehut.

No comments:

Post a Comment