Tuesday 29 December 2015

TEKAD YANG BERKAT


        Assalamualaikum! Haa..lama tak jumpa. Well, seperti yang semua orang tahu minggu depan kita akan start sekolah!! T_T dan ini bermaksud aku tak akan post selama berminggu-minggu. Jadi, jom spend time together! ^^ 

Best cuti tahun ni?? 

Mesti la best kan~~Cuti aku kali ni biasa-biasa je. Haahla..lupa nak tanya soalan cliche~~

Apa azam tahun baru korang?? 

Dah fikir ke belum?? Atau korang tak azam apa-apa pun?? Whatever it is, aku doakan korang akan bersemangat untuk buat apa yang diazamkan. Jangan bagai melepaskan batok di tangga sudah..                                 

    Korang dah ready nak jadi lebih tua?? Haha..Cakap fasal azam kan..Kita kenalah azam yang elok-elok. Kalau nak azam kita tu diberkati dan dimudahkan oleh Allah..kita kena berazam kerana Dia..Sebenarnya post ni lebih kepada 'chit chat'. 

Aku rasa sungguh la berat hati nak balik maktab. Hari tu, budak MRSM balik awal dan aku cuti hampr 2 bulan. Best kan?? Of course la~~Aku tahu korang rasa malas nak pergi sekolah kan. Yalah, cuti panjang. Macam-macam boleh buat cuti ni. Berfaedah atau tak terserah pada korang. 

Related image

REMEMBER...

LIFE IS A MOVIE,YOU ARE THE HERO IN YOUR MOVIE,
ANY WRONG STEPS COULD DAMAGE
 THE HAPPY ENDING FOR YOUR MOVIE

    Saje je bagi advice tu. Maybe advice terakhir tahun ni yang berguna untuk korang. Hidup ni semuanya start dari tekad,azam and niat kita. So, better kita niat untuk buat EVERYTHING because of Allah. Tapi benda-benda baik je la~~Pahala pun dapat free-free je. Best kan?? Well..I think that's all for today...Bye...:)

KEEP YOUR LIFE ALIVE!

Salam blogger, eha ehut.

No comments:

Post a Comment