Saturday 16 December 2017

JUMANJI 2


Muka acah bengis :p
           
Assalamualaikum! Tadaa..Tengoklah betapa bahagianya orang tu dapat bergambar dengan pelakon-pelakon Jumanji:Welcome to the Jungle. Haha..Alhamdulillah ni sebagai hadiah PT3 aku..

Image result for happy face
#non_stop_smiling
Jumanji ni best memang tak boleh nak nafikan. tapi semestinya lagi gempak daripada Jumanji yang pertama sebab banyak debaran sampai mak saudara aku tutup muka dengan tudung dia~~huhuu~~Cuma ada beberapa scene yang aku kurang suka tapi walau apapun memang enjoy tengok cerita ni. 

Dalam movie Jumanji 1, tahun Alan Parrish dan Sarah Whittle menghabiskan permainan Jumanji bersama Judy dan Peter Shepherd adalah pada tahun 1995. pada scene terakhir kita tengok yang permainan Jumanji tu terdampar di tepi pantai kan? Pada tahun 1996 pula (Jumanji 2) permainan itu dijumpai oleh ayah Alex (Nick Jonas) dalam pasir di tepi pantai. memang sambungan yang sangat mengujakan.

Image result for jumanji game in sand

Jumanji 2 ni baru release 14 Disember 2017. Hari aku tengok movie ni memang kebanyakan orang yang datang tengok movie ni. Memang ni antara hadiah terbaik yang aku dapat selain daripada pau Manong tu...^___^

Tak cukup dengan movie, aku juga dapat hadiah buku Hamka karya Abdul Latip Talib~~Ni hadiah yang aku minta sendiri..Sangat demanding kan aku ni?? Dah lama aku nak buku ni tapi baru sekarang aku berani nak minta kat mak aku sebab sebelum ni dah banyak sangat beli buku~~~hehe..Buku ni bukan main tebal..Mak aku geleng kepala je..Hehe..Tak apalah..Janji bahagia~~


Related image
Hadiah lain yang aku terima :D


Alhamdulillah..Jadi lepas ni tumpuan aku teralih kepada SPM pula..Haihh..Dua tahun lagi..Berusahalah eha ehut!

KEEP YOUR LIFE ALIVE!

Salam blogger, eha ehut.


No comments:

Post a Comment