Friday 30 December 2016

MASTERPIECE!!!!


Assalamualaikum! Hari ni aku ada something nak tunjuk kat korang. Haa..Siapa kat sini Potterhead??? APA?? Tak tau potterhead tu apa??!! Ni tak boleh jadi~~Hahah..Okay-okay. Sebenarnya aku peminat tegar Harry Potter..Yess..Lepas tu aku ada jumpa satu website ni yang ada printable Harry Potter house punya cover. Serious lawa design dia.. 

No automatic alt text available.


Merah-Gryffindor, biru-Ravenclaw, kuning-Hufflepuff, hijau semestinya one and only Slytherin!! Aku paling suka yang warna merah tu. Btw..semua ni aku balut sendiri tau...Tak ada bantuan pun. Nak dekat sejam juga aku buat benda ni. Penat tu tak payah katalah tapi janji hasil dia memuaskan~~

Biru tu aku punya sebab kat https://www.pottermore.com/ aku dapat Ravenclaw. Yang lain tu semua aku nak bagi hadiah kat kawan and family aku untuk birthday diorang.:D

PSSTTT~~(kalau korang nak printable cover ni..click ni) 

Tapi nak print cover tu memang makan banyak ink. Ni mungkin first and last time aku print cover ni..Huuu..T_T

KEEP YOUR LIFE ALIVE!

Salam potterhead, eha ehut.

No comments:

Post a Comment