Monday 26 December 2016

SAMPAI KE CHINA~~

Image result for the great wall of china

Assalamualaikum! Ha..tengok tajuk macam menarik je kan..Yup..Aku pernah jejakkan kaki kat bumi China..Biasanya 'tuntutlah ilmu sampai ke negeri Cina' tapi kalau aku 'makanan kegemaranku sampai ke China' Benda ni jadi masa aku umur 6 tahun~~Haa..Apalah sangat makanan favourite aku yang special sangat sampai ke China ni??

Image result for telur dadar

Yup. Telur dadar merupakan makanan favourite aku yang PERTAMA~~Btw..Time tu kitaorang pergi satu retoran ni. Banyak makanan sedap-sedap yang dihidangkan. Tapi aku punya minat sangat makan telur dadar sampai tanya mak aku 'Telur dadar tak ada ke??' . Sebab dalam set yang dihidangkan tu, telur dadar memang tak ada dalam senarai pun. 

Tourist guide kitaorang baik. Nama dia Tony. Dia pun tolong order kat waitress tu minta telur dadar. Ya Allah..Bahagianya aku nampak makanan kegemaran tu..Satu family aku gelak sebab aku diberi layanan special..Huu..Yalah..Tourist guide tu yang belanja telur dadar tu tau..Jangan jealous~~

Okaylah..That's all..Bubbay..:)

KEEP YOUR LIGE ALIVE!

Salam blogger, eha ehut.

No comments:

Post a Comment