Monday 12 December 2016

MENCUBA!!!

Image result for trying quotes


    Assalamualaikum! Yup seperti yang di atas. Aku blogging bukanlah sebab nak nama atau famous (yeke??) Tapi niat nak famous tu 'confirm' ada tapi tak sekuat niat sebenar aku. Aku blogging sebab aku nak rasa ada sesuatu yang aku betul-betul sayang dan jaga.


                                         Image result for trying quotes

 Sebab  tu juga aku CUBA update blog ni sebanyak mungkin masa cuti ni. Btw, aku 'have fun' walaupun tak tahu blog ni ada orang 'singgah' ke tak.

  Tapi aku tak berapa ambil kisah sangat asalkan aku gembira tengok blog ni 'membesar'. And untuk info korang blog ni dah hampir 4 TAHUN!! Huhu~~ Terharunya~~

  Ya!! Aku tak akan putus asa dan aku akan pastikan blog ni maju sentiasa. In sha allah...Macam yang korang nampak, aku punya background dah BERTUKAR!! Yup, maksudnya pemikiran aku dah semakin matang (aceyy) ^___^ huhu..

                           Image result for trying emoticons

Aku berdoa dan berharap agar ada orang yang sudi nak jenguk blog ni. Nama je blog ni Dataran Info tapi kadang-kadang aku tulis post sesuka hati je..(biar la..blog aku kan..hehe :p) 
Korang doakan aku panjang umur..kayy..

Btw next year aku ada exam PT3. Yup yang 'panas' (HOTS) semacam soalan tu..Hehe..Doakan eha ehut berjaya di dunia dan di akhirat walaupun apa yang dihadapinya..(amin ramai-ramai) Thanks!! Bye..:D


KEEP YOUR LIFE ALIVE!

Salam blogger, eha ehut.



No comments:

Post a Comment