Friday 30 December 2016

SIAPA KATA??


Assalamualaikum! Sekarang ni aku tengah berusaha bersungguh-sungguh (poyo la~~ ) untuk update post ni sehabis baik SEBAB....................................................................................................
NANTI AKU DAH NAK MASUK ASRAMA!!!

Lagi-lagi tahun depan PT3~

Image result for shocked face

Yup..Doakan aku tau korang..Btw.Alhamdulillah sebab result final exam aku haritu gempak. Jadi alhamdulillah sekali lagi dapat naik pentas..Wuu..Terharu dapat jumpa pengetua lagi..

Related image


Hahah..#jkjk


Sekarang back to the point, siapa kata?? Siapa kata manusia je yang kena jaga keselamatan?? Naik motosikal pakai helmet..naik kereta pakai tali pinggang..Siapa kata manusia je kena buat semua tu?? Tapi, aku ada bukti yang kukuh macam konkrit yang benda selain manusia pun kena jaga keselamatan juga..Tak percaya?? Nah ambil ni..
                                   
                            No automatic alt text available.   

Aku agak simpati dengan teddy bear aku sebab dia terpaksa jadi 'model keselamatan jalan raya' ni..Haa..Nasiblah..Btw..Comel kan teddy bear aku?? Aku tahu korang mesti malas bab jaga keselamatan ni kan..

So, kalau teddy bear pun pakai helmet, jaga keselamatan..apakan lagi korang yang bukan teddy bear ni..At least teddy bear ni sedar diri yang kepala dia tu 'fragile'. Korang?? So, lain kali nak naik motosikal pakailah helmet okayy?? :D

KEEP YOUR LIFE ALIVE!

Salam blogger, eha ehut.



No comments:

Post a Comment